3-tygodnie z Puriną One... Rozpoczynamy wyzwanie...

Witajcie Kochani....


Co u Was słychać? Macie Wakacje? Może jesteście na urlopie? A może właśnie wracacie do pracy?

Nie ważne co robicie, pamiętajcie żeby robić to z pasją...

Życie wtedy będzie piękniejsze!

A co u mnie słychać? Jak zawsze to samo :D Pracujemy :D
Po tych pięknych Wakacjach trzeba wreszcie wrócić do pracy i życia pełnego luzu....

Wraz z moim kociakiem zaczęłam poprzedni tydzień bardzo pracowicie. Pewnie chcecie wiedzieć dlaczego?

Otóż, już Wam wyjaśniam...

Wraz z Firmą Purina One podjęłam 3-tygodniowe wyzwanie...
Na czym to polega? Już Wam tłumaczę...

Przyszła do mnie paczka...


W której dostałam zestaw karmy do 3-tygodniowego wyzwania i próbki dla najbliższych Kociarzy...

U mnie próbki rozeszły się bardzo szybko...


Jako że przyszło mi się opiekować Kociakiem znajomej, postanowiłam zaangażować również maluszka do tego wyzwania...


Gdy oba Kociaki przeszły okres adaptacyjny karmy, gdyż należy przez pierwsze dni, powolutku zmieniać karmę, żeby zwierzaki mogły się przyzwyczaić... 
Zaczęłam regularnie podawać im karmę... Jak na pierwszy tydzień, zauważyłam że są bardziej ruchliwe...

A co będzie dalej?

No to się przekonacie w następnych postach które opublikuje w ramach poczynań z karmą...

Serdecznie Pozdrawiam

 Wasz Clorsik

Komentarze

Popularne posty