Saal Digital... Czyli moja przygoda z fotoobrazem...

Hai Wszystkim!


Parę Dni temu, dostałam przesyłkę od Firmy Saal Digital...

Dzięki nim, miałam możliwość stworzenia swojego pierwszego w życiu fotoobrazu.






 Tworzenie zaczęłam od ściągnięcia aplikacji ze strony http://www.saal-digital.pl/
Z początku myślałam że tworzenie tej układanki zajmie mi miesiąc, jednakże aplikacja jest tak prosta w obsłudze że zajęło mi to niecałą godzinkę :)



Mój fotoobraz przedstawia moje rodzinne wspomnienia i najważniejsze dla nas osoby w różnych swerach czasowych. Dzięki temu każde spojrzenie na niego wywołuje uśmiech u mnie jak i reszty członków rodziny.
Taki fotoobraz to świetny pomysł na prezent, gdyż można umieścić nielimitowana ilość zdjęć i ułożyć je według własnego schematu co jest świetnym rozwiązaniem dla mnie, gdyż nie lubię narzuconych z góry układów zdjęć.
Taki fotoobraz nadaje się nie tylko jako miejsce na wspomnienia, można na nim przecież umieścić co się tylko komu spodoba. Każdy kto lubi fotografie jak ja, może umieścić swoje najlepsze zdjęcia na nim, będzie dzięki temu taka nasza motywacja by dalej działać w tym co kochamy. 😍
Jeżeli już się zdecydujemy na zakup, firma oferuje różne rodzaje płyt na których zostaną umieszczone zdjęcia bądź zdjęcie.
Wszystko leży w Waszych rękach!
Serdecznie wszystkim polecam produkty z ich firmy, jak narazie nie zawiodłam sie na ich produktach ( a testowalam ich już trochę) I wierzę że wy również się nie zawiedziecie gdyż jakość druku zdjęć i wszystko inne jest najlepszej jakości.

 Na paczkę nie czekałam długo bo jedynie dwa dni...

Serdecznie wszystkim polecam Saal Digital do zamawiania nie tylko fotoobrazów ale również innych ich produktów...


Pozdrawiam
Buziaki
Clorsik








  







Komentarze

Popularne posty