Biofix czyli herbatka dla wymagających

Witajcie Robaczki!!

Co tam u Was? Może jesteście na wakacjach? Ja się właśnie przeprowadziłam.
Czyli mamy jakieś zmiany w życiu :D

Ale o tym porozmawiamy innym razem.

Dziś chciałam omówić temat herbatek które przyszły mi ostatnio.

Jako że mam więcej czasu wkręciłam się bardziej. niż zawsze w czytanie książek
Uwielbiam czytać, książki rozwijają ale nie tylko to należy do ich zasług, pobudzają naszą wyobraźnie, wpływają na życie, nasze decyzje, odczucia i to jak myślimy.

Gdy zasiadam do książki, zawsze muszę mieć kocyk i herbatkę, wtedy jest idealnie a wieczór trwa wiecznie.

Biofix jest znanym producentem herbat różnego rodzaju :)
Posiadają ogrom produktów :D

Zresztą sprawdźcie sami

LINK DO SKLEPU

PAMIĘTAJ ŻE ZANIM PRZENIESIE CIĘ NA STRONĘ TRZEBA POCZEKAĆ 5 SEKUND I W PRAWYM GÓRNYM ROGU POJAWI SIĘ NAPIS "SKIP THIS AD" KLIKAMY W NIEGO A ON POMIJA REKLAMĘ I PRZENOSI NA ODPOWIEDNIĄ STRONĘ


Ale co mogę powiedzieć na temat tej firmy i ich produktów?
Gdy przyszła paczka, akurat trafiło się że siedziałam z koleżankami...
Odebrałam ją od kuriera i zaparzyłam dziewczyną, a co się będę? Niech próbują ze mną!




Herbata tej firmy różni się smakiem od zwykłej ekspresówki :)

Dlatego postanowiłam opisać każdą z osobna... 
Pierwszą którą spróbowałyśmy wraz z koleżankami była :




Ta herbatka jest niby zwykłą herbatą czarną, jednakże jest bardziej aromatyczna, jej smak jest intensywny
dzięki temu bardziej pobudza nasze kubki smakowe. Uzależnia smakiem, jak jej spróbujecie coś czuję że po inną nie sięgniecie, tak stwierdzają moje koleżanki :) 



Z mamą napiłam się tej:


Nie wiem czy wiecie ale czerwony pieprz ma właściwości odchudzające, dzięki temu herbatka jest nie tylko smaczna ale również odchudza... Świetnie nadaje się zarówno do posiłku jak i po nim. Poza funkcjami odchudzającymi również jest bardzo zdrowa. Zapachem przyciągnie nie jedno wybredne podniebienie... 
Mama jest zadowolona i serdecznie poleca :)


Z siostrą i jej koleżankami piłyśmy:


Jest dużo delikatniejsza od zwykłej czarnej herbatki, aromat i smak odpowiedni dla osób dość młodych które nie lubią mocnego smaku napoju. 
Dziewczynki polecają :)



Z chłopakiem piłam:



Nigdy nie umiałam go przekonać do witamin, czyli owoców i warzyw... A teraz co? Witaminka C mu zasmakowała... Aromat cytrynki wyczuwalny delikatnie ale subtelnie. I smakuje tym którzy strasznie wybrzydzają :D

Z braćmi piłam: 


Ma bardzo wyrazisty smak a kolor ma taki czerwono-brązowy. Jest idealna na spotkania rodzinne.

 Ze znajomymi piłam:


Jej smak jest intensywny i posiada bardzo głęboki aromat. Bardzo dobrze sprawuje się podczas spotkań na których chcemy zaskoczyć kogoś czymś innym :) 


Ogólnie podsumowując wszystkie serie tej herbatki są bardzo smaczne jednakże najbardziej przypadła mi do gustu cytrynowa i z czerwonym pieprzem. Uważam że jest świetna gdyż jej aromat i smak relaksuje całe moje ciało poza kubkami smakowymi. 

Poza faktem że są smaczne herbatki BioFix posiadają wiele witamin, są naturalnym źródłem energii, witalności i błogiego relaksu.

Myślę że nie jedna osoba która spróbuje tego smaku, powie mi:
Miałaś rację!

Jeżeli macie jakieś pytania zapraszam do zakładki kontakt :)

Pozdrawiam
Wasz
Clorsik



Komentarze