Paczka od Cup&You

Witajcie Robaczki!


Parę dni temu dostałam super paczuszkę od Bajkowy Świat Herbaty 💗



Byłam Ciekawa co się znajduje w środku torebeczki więc otworzyłam ją szybciutko 💙

Patrzę a tam : 



Piękne bajkowe herbatki 💗 i zaparzaczka do nich 💗


Każda paczuszka składa się z innych rodzajów herbatek i cukierków. Są super pomysłem na prezent ponieważ takie paczuszki są nieczęsto spotykane. Wypiłam już parę z nich, i mogę stwierdzić że są bardzo smaczne. Moją paczuszkę wygrałam w konkursie na facebooku na stronie ich firmy.

Mogę stwierdzić że bardzo podoba mi się nagroda, byłam mega zaskoczona wynikami i bardzo się cieszę z tego. 



A co do samej firmy to serdecznie polecam Cup&You 

Jeżeli macie jakieś pytania, bądź czegoś nie rozumiecie zapraszam do moich portali społecznościowych:

Messaneger: m.me/Clorsik
Facebook: www.facebook.com/Clorsik
Instagram: www.instagram.com/clorsiunia
Snapchat: sonia0071

Pozdrawiam Was Kochani !

Wasz Clorsik 💗


Komentarze