Saal-digital czyli moja przygoda z fotozeszytem :)

Witajcie Robaczki!

Dzisiejszy post będzie kolejnym z tych co sądzę na temat danej firmy. Jako że dostałam możliwość testowania produktów firmy saal-digital postanowiłam się pochwalić tym co myślę na temat ich produktów.

Gdy tylko dostałam zaproszenie, szybko zabrałam się do pracy, aplikacja na ich stronie jest bardzo łatwa w obsłudze dlatego nie mialam za wielkich problemów by zrozumieć jak się dodaje zdjęcia czy też ustawia. Wszystko jest wyjaśnione a sama aplikacja jest bardzo przejrzysta. Myślę że nawet osoby starsze które nie bardzo znają obsługi komputera szybko by zrozumiały jak to działa.



Oczekiwanie na fotozeszyt nie było zbyt długie, już po paru dniach pojawił się u mnie w domu. Gdy tylko go zobaczyłam odrazu się zakochałam, jakość zdjęć doskonała a fotozeszyt porządnie zrobiony.



Sztywne kartki pozwolą by produkt służył mi wiele lat, taki fotozeszyt to świetny pomysł na prezent dla najbliższych jak i na uroczystości typu komunia święta czy wesele. Ja napewno sięgne po więcej ich produktów i myślę że wam również się opłaci gdyż za nielimitowana ilość zdjęć na 48 stronach zapłacić można niecałe 100 złoty. To bardzo mało jak na jakość którą oferuje firma.



Serdecznie polecam Saal-Digital i zapraszam na ich stronę
 👉 LINK DO STRONY 👈

Pozdrawiam Serdecznie

Wasz Clorsik

Komentarze