Produkty Astonish- cała prawda o sprzątaniu.

Witajcie Robaczki!

Dzisiaj postanowiłam poświęcić post który przypadnie do gustu nie tylko młodym gospodynią domowym ale również tym które już nimi są od wielu lat.

Każda z nas ma ten sam problem, uporczywe, nieustajace i monotone sprzątanie. Jak sobie z nim poradzić? Jak skrócić jego czas? Jak...

Ciągle zadajemy sobie to pytanie...
Ale znalazłam na to rozwiązanie, które pomogło mi i mojej rodzinie i mam nadzieję że pomoże również Wam :)

Jakiś tydzień temu przyszła do mnie paczka. Gdy tylko została otworzona, spojrzałam i tak myślę. Kurcze dostałam cały zestaw do sprzątania ale czy on mi coś da? Byłam bardzo negatywnie nastawiona do samych testów, ale jak to się mówi - trzeba spróbować.


Tak patrzę i patrzę, czas zobaczyć czy te środki działają cuda. Moja kuchenka po codziennym obiedzie jest w masakrycznym stanie, siedmioosobowa rodzina + obiad = straszna ilość szorowania....



Wy też macie ten problem? Tłuszcz? A może coś wykipi? Albo nie daj boże zaschnie?

Na Samym początku mojego sprzątania, spryskalam kuchenkę Astonish multi surface cleaner with orange oil, dla lepszych efektów zostawiłam środek na kuchence dosłownie na dwie minutki. Po dwóch minutach wytarlam suchą ściereczką a kuchenka jest czysta :D




Poprostu magia 😍

Nawet pod palnikami zalegający tłuszcz znikł, zobaczcie sami:

Przed:
Po:



Kolosalna różnica, a tylko spryskalam i wytarlam.


Żeby miała ładny błysk użyłam : Astonish Pro Granite shine&sparkle. Efekt mega, kuchenka wygląda jakby dopiero wyszła z produkcji.

Wystarczy mleczko rozłożyć na kuchence, zostawić na dwie minuty i bum błyszczy jak nowa. 😍



A co mogę powiedzieć na temat Astonish Anti+bacterial cleanser? Jest to tak samo świetny środek do sprzątania jak tamten, plus jego jest taki że jest dodatkowo antybakteryjny i jak umyjemy nim lodówkę wewnątrz to później na spokojnie można położyć jedzenie na półkach. To mega plus gdyż nie martwimy się że coś będzie nie tak z naszymi posiłkami czy produktami do spożycia.






A cos na temat Astonish descaler? Więc ja go użyłam do zmywarki jak i czajnika. Od zawsze u mnie w wodzie jest ogromny kamień z którym poprostu nie da się wygrać, jako że mam odkamieniacz już nie martwię się o to że za niedługo będę musiała wyrzucić zmywarkę. Ten środek to cud do mojego domu.


Podsumowując chciałam podziękować firmie Domers.pl za możliwość wypróbowania produktów. Coś czuję że sięgnę po kolejne gdyż są zbawieniem dla nie jednej gospodyni domowej. Dzięki tym środką do sprzątania zaoszczędza się dużo czasu który można przeznaczyć dla dzieci, rodziny czy choćby siebie, przecież nam też należy się odpoczynek i relaks!

Serdecznie Polecam wszystkim zestaw Astonisch i zapraszam na Facebooka firmy Domers.pl

👉 LINK DO STRONY 👈

Pozdrawiam!

Wasz Clorsik 😘

Komentarze

Popularne posty