Konkurs Taurona - Czujnik Czadu Już u Mnie

Witajcie Robaczki !

Dzisiaj do moich rączek nareszcie dotarła nagroda 
z konkursu o którym mówiłam tutaj 
↘        ↙

PAMIĘTAJ ŻE ZANIM PRZENIESIE CIĘ NA STRONĘ TRZEBA POCZEKAĆ 5 SEKUND I W PRAWYM GÓRNYM ROGU POJAWI SIĘ NAPIS "SKIP THIS AD" KLIKAMY W NIEGO A ON POMIJA REKLAME I PRZENOSI NA ODPOWIEDNIĄ STRONĘ.


Paczkę rozwoził kurier DPD, gdy tylko już odjechał szybciutko rozpakowałam to co dostałam 

Moim oczą ukazało się pudełko z czujnikiem



CZUJNIK CZADU (TLENKU WĘGLA) FS1CO - 


Czujnik czadu chroni przed Trującym Tlenkiem Węgla, jest stosowany w pomieszczeniach wyposażonuch w kotły i podgrzewacze
U mnie będzie w kotłowni gdyż posiadam ogrzewanie centralne.

Bardzo łatwo się go montuje, jest stabilny i dba o życie wszystkich domowników dzięki temu że wykrywa rosnące stężenie Tlenku Węgla, który jest bezwonnym i bezbarwnym gazem oraz powoduje śmiertelne zatrucie. 

Detektor musi być na wysokości około 1,5m nad podłogą, nie dalej niż 6 m od potencjalnego żródła emisji CO. 

Jeżeli wykryje Czad zacznie wyć syrena i sygnał świetlny będzie alarmował o tym że CO się znajduje w pomieszczeniu.

Ogólnie bardzo cieszę się z wygranej gdyż każdy powinien zabezpieczyć siebie i bliskich a w dzisiejszych czasach bardzo dużo ludzi poprostu ignoruje potrzebę, może przerażają ich ceny? Ale jeżeli ktoś chce i dba o siebie oraz rodzinę to zainwestuje lub wyszuka tańszego dobrego odpowiednika.

Pozdrawiam!

Wasz Clorsik :*

Komentarze

Popularne posty