Aktualne Konkursy dla mam 馃槣

Witajcie Robaczki!

Ogromny odzew na temat konkursów i próbek ostatnio miałam więc wstawię parę konkursów typowo dla mam i ich dzieci! 😍

I odrazu Wam zaznaczę, nie zniechecajcie się do nich ponieważ nie zawsze odrazu się wygrywa ale warto spróbować. Kiedyś byłam taka samą pesymistka jak Wy, a teraz co? Odbieram paczkę za paczką bo mi się udaje. A dlaczego? Ponieważ się motywuje...

Za pamiętajcie słowa mojej mamy

"Jeśli wiara czyni cuda trzeba wierzyć że się uda "

Ja uwierzyłam i bardzo mi to pomogło bo najważniejsze jest nastawienie! 😘

A teraz parę konkursów:

👉 LINK DO KONKURSU 👈

Odpowiadamy na pytanie konkursowe, czekamy na wyniki i co? Mamy to!

👉 LINK DO KONKURSU 👈

Drukujemy kartkę ciążowa, robimy sobie z nią zdjęcie i wysyłamy zgłoszenie, czekamy na wyniki i co? Mamy to!

👉 LINK DO KONKURSU 👈

Robimy zadanie konkursowe, czekamy na wyniki i co? Mamy to!

👉 LINK DO KONKURSU 👈

Śledzimy postępy krówki i wysyłamy zdjęcie z tym jak możemy pomóc krowce. Czekamy na wyniki i co? Mamy to!

👉 LINK DO KONKURSU 👈

Robimy selfie z maluszkiem, zgłaszamy się, czekamy na wyniki i co? Mamy to!

👉 LINK DO KONKURSU 👈

Namawiamy dziecko do narysowania obrazka i zgłaszamy je w konkursie! Serdecznie polecam mało zgłoszeń duże możliwości (do 10.06 trwa)

👉 LINK DO KONKURSU 👈

Do wygrania zestawy Canpol, konkurs organizowany na blogu pewnej Pani.

👉 LINK DO KONKURSU 👈

Zdjęcie z bobasem, zgłaszamy się i co? Mamy to!

👉 LINK DO KONKURSU 👈

Do wygrania gadżety z filmu auta. Zgłaszamy się, czekamy na wyniki i co? Mamy to!

Na te chwile to tyle. Wieczorkiem koło 22 (tak dla mnie to wieczór) wrzucę kolejny post z większą ilością konkursów.

Serdecznie Pozdrawiam 😘

Wasz Clorsik 💕

Komentarze