Vizir Go Pods

Witajcie Robaczki!


Jako że nie miałam zbytnio czasu, dopiero teraz wrzucam post na temat mojej kampanii z Vizir-a


Do kampanii również ze mną dostało się wiele kobiet i mężczyzn, naszym głównym zadaniem było przetestowanie kapsułek jak i rozdanie próbek znajomym i zebranie opinii o ich produkcie!




Gdy tylko paczka przyszła:



Próbki rozeszły się jak świeże bułeczki ale dlaczego? Ponieważ moi znajomi, sąsiadki jak i rodzina również ze mną chciała to wszystko testować!




Jaką mają opinie na temat kapsułek moi znajomi?

Najlepiej to ujme przywołując cytaty z rozmów:

" Kapsułka spełniła swoje zadanie, od teraz nigdy więcej nie użyje proszku"

" Wiesz Ty co, to jest fajne nie muszę dozować, ino wrzucę i bum całe pranie świeże"

"Ale pięknie pranie mi po nich pachnie"

A to tylko parę cytatów.



A co ja sądzę na temat kapsułek?


Moje zdanie na temat produktu Vizir nie będzie złe, ponieważ:

1⃣ Kapsułki nadają praniu pięknego zapachu świeżości.
2⃣ Kapsułki dopierają nawet ciężkie plamy bez namaczania
3⃣ Jedna kapsułka starcza na całą pralkę prania i nie muszę dosypywać proszku ani dolewac płynów, nie mówiąc już o dozowaniu kapsułek 
4⃣ Można je stosować do różnego rodzaju materiałów, nawet tych delikatnych.
5⃣ Całkowicie się rozpuszczaja i nie zostają w bebnie pralki nie mówiąc już o ubraniach.
6⃣ Po praniu w nich swoich rzeczy , Ubrania nie uczulaja.




Jestem bardzo zadowolona z projektu, ja i moi znajomi chętnie będziemy promować kapsułki Vizir Go Pods, ponieważ są tego warte a cena jest adekwatna do jakości produktu.


Serdecznie polecam i zapraszam na kolejne wpisy, jeżeli macie więcej pytań proszę zadawać je w komentarzach.



Pozdrawiam 😘



Wasz Clorsik 💕

Komentarze