Mój pierwszy raz z blogiem...

Witajcie Robaczki!
Na samym początku mojej przygody z blogiem, chciałabym powiedzieć Wam troszkę o sobie.
Sądzę że miło będzie nie tylko Wam,
ale również i mi jeżeli poznacie tematykę mojego bloga,
mnie samą jak i moje życie które z prywatnego chce aby stało się troszkę bardziej publiczne.

Tak jak wskazuje temat tego postu, jest to moja pierwsza przygoda z blogiem.
Mój blog będzie dosłownie o wszystkim. Ale jak to możliwe? No więc jestem w takim wieku a dokładniej skończę za niedługo 20 lat. Wiele w swoim życiu przeżyłam, jaki i jeszcze przeżyje. Wkraczam w dorosłe życie które napewno sprawia, sprawiło czy też będzie sprawiać wiele problemów nie tylko mi ale również i Wam.

Sądzę że wspierając się wzajemnie pokonamy szczyty a życie będzie lepsze...
A więc tak wiek mój już znacie, na imię mi Sonia jednakże przyjaciele i znajomi mówią na mnie Clorsik

Jako że mam ciekawą pasję, a jest to testowanie produktów kosmetycznych, żywieniowych jak i nawet urządzeń domowych będę to wykonywać nadal i oceniać, polecać albo i nie tutaj.
Ostatnio bardzo dużo się działo, brałam udział w wielu kampaniach, miałam matury i wiele więcej (nie będę się tutaj rozpisywać, ujme to w następnych postach) mam nadzieję że przyciągnie to waszą uwagę.

To może tyle na początek.

Życzę dobrej Nocki Robaczki 

Wasz Clorsik :*


Komentarze