Cukierasy Toooofi 馃挄 czyli Werther's Original

Witajcie Robaczki!


Dzisiejszy post b臋dzie o cukierkach wszystkim znanych i bardzo przez dzieciaki oraz doros艂ych lubianych 馃槉


Ale mi si臋 zrymowa艂o 馃槀

Gdy przysz艂a do mnie paczka ambasadora wr臋cz skaka艂am pod niebo, poniewa偶 uwielbiam karmel 馃槏





Gdy tylko otworzy艂am, szybciutko przylecia艂a do mnie babcia wraz z s膮siadka i tak oto rozda艂am pierwsze cukierki 馃槀



Obie Panie poczu艂y delikatno艣膰 s艂odko艣ci kt贸r膮 to nam oferuje produkt, by艂y bardzo zadowolone 偶e mog艂y wraz ze mn膮 przetestowa膰 now膮 formu艂臋 cukierk贸w.


Co s膮dz膮 o cukierkach moi znajomi?


Urz膮dzaj膮c imprezk臋 rodzin膮, na stole nie zabra艂o r贸wnie偶 Werther's Original, dzieciaki szybko dorwa艂y si臋 do nich i zajada艂y jak to si臋 m贸wi "pe艂n膮 g臋b膮" dobieraj膮c kolejne.
S膮dz臋 偶e im smakowa艂y bo gdy zapyta艂am si臋 co s膮dz膮 stwierdzi艂y 偶e chc膮 wi臋cej 馃槉


A co ja s膮dz臋 o cukierkach?


Nowa formu艂a jest du偶o lepsza od starej, cukierki s膮 bardzo delikatne, rozplywaja si臋 w ustach i gdy ju偶 zjemy jednego nie mo偶na si臋 powstrzyma膰 by nie spr贸bowa膰 nast臋pnego. Uwa偶am 偶e s膮 warte uwagi gdy ju偶 decydujemy si臋 zakupi膰 co艣 s艂odkiego, poniewa偶 poczujemy si臋 szcz臋艣liwi jedz膮c je. Kr贸wka zostawia po sobie wra偶enia jakich nie da si臋 okre艣li膰 s艂owami.


Podsumowujac testy jestem bardzo zadowolona i serdecznie polecam wszystkim 艂asuch膮 ten produkt.





Pozdrawiam! 馃槝

Wasz Clorsik 馃挄

Komentarze

  1. Ja te偶 uwielbiam te cukierki niestety nie uda艂o mi si臋 za艂apa膰 do test贸w;-(

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz